mandag den 3. januar 2011

NYT ÅR & NY BLOG

GODT NYTÅR

Vi havde desværre megen regn nytårsaften - så det var ikke let at undgå vand på linsen!


Jeg har, som sikkert utallige mange andre, påduttet mig en del nytårsforsæt.
2011 er året, hvor jeg skal tage mig sammen og få taget et kørekort. Jeg skal bestille en studenterhue (forpulet, at jeg aldrig fik gjort det i efteråret!!), jeg skal motionere og jeg skal prøve at blogge. Altså - bare lige se, om det er noget for mig.

Så her er begyndelsen på min blog, som forhåbentlig vil følge mig længe endnu. Min blog, som nok først og fremmest vil omhandle tøj, mad og kager - og livet som 3.g'er, der virkelig ikke aner, hvad hun skal give sig til når eksaminerne er overstået til sommer.

Hvis overhovedet der sidder nogen derude - hvad er så jeres nytårsforsæt? Tror I, de holder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar