fredag den 7. januar 2011

Sommer på vej!

Skole: Cardigan fra H&M, T-shirt fra Gina Tricot, Shorts fra H&M, Sko fra Asos, Solbriller fra H&M, Øreringe fra Asos, Ring fra H&M, Computertaske fra Gina Tricot.
Grillfest: Skjorte fra Gina Tricot, Shorts fra Vila, Sko fra Asos, Solbriller, Ring fra Asos, Øreringe fra Gina Tricot, Taske fra Octopus.
Strand: Bikinitop og -trusse fra H&M, Maxidress fra H&M, Sandaler fra H&M, Hat fra Asos, Solbriller fra H&M.


Åh, hvor jeg dog glæder mig til sommer! Jeg elsker grillfester, hvor man må pifte et sæt casual tøj op med nogle lækre stiletter og sjove accessories - og tjek lige den finurlige ring fra Asos ud! Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om den. Jeg synes generelt ikke om dobbeltringe - men denne kan jeg nu godt lide. Og til små hundrede kroner kan det vel godt være, jeg skal prøve alligevel?
Cardiganen fra H&M har jeg allerede bestilt - mon ikke også jeg skal have noget af det andet? Jeg er også helt skudt i hverdags-skoene fra Asos.

Jeg tror, det bliver en modemæssigt god sommer med de fede ting, der allerede er kommet frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar