søndag den 9. januar 2011

Udsalg på net-a-porter


Jeg har aldrig været god til dét med at bruge en hel masse penge på tøj, bare fordi det er af en bestemt designer. Jeg er godt klar over, at H&M's kvalitet ikke er noget at råbe hurra for - men når man betaler 79.95 for en top, bliver man jo heller ikke skuffet. Discountmærkerne gør også, at man tør afprøve nye tendenser og på trods af SU som eneste indkomst kan skife en del af garderoben sammen med modens skiften.
Jeg har vel 4 mærke-varer i mit skab - det er til gengæld også tidsløse items, jeg har brugt penge på. For når jeg skal bruge så mange penge på ét stykke tøj, som jeg ellers kunne få 10 dele for i H&M, skal det kunne bruges mere end en sæson. For desværre sker det en gang imellem at jeg forelsker mig i noget, der er lidt for dyrt.

Jeg har set på net-a-porters udsalg og fandt egentlig en hel del med forelskelse-potentiale. Især toppen fra Alexander Wang tror jeg, jeg ender med at bestille.
Tallet før skråstregen er førprisen (euro). Tallet efter skråstregen er prisen på tilbud (også euro, ja. hi)

Får I andre shoppet noget på udsalg? Går i efter tidsløst design eller de nuværende tendenser?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar